Állások

Aktuális munkalehetőségeinket itt találod:

2148019151

„Az LP Kuliga Computer Kft. csapata új kollégát keres marketing tartalomgyártó munkatárs pozícióba.”

Olyan embert keresünk, aki nagy munkabírással rendelkezik, lelkiismeretesen végzi feladatát.

Hajlandó a fejlődésre, illetve folyamatosan fejlesztei önmagát. Szeret csapatban dolgozni, sok jó ötlettel rendelkezik, valamint képes önálló feladatmegoldásra! Képes az utasítások duplikálására és jól tűri a korrekciót.

A marketing tartalomgyártó felelőssége a cég céljait szolgáló, értékes és releváns tartalmak (szövegek, képek, videók) tervezése, készítése és terjesztése (facebook,instagram,tiktok) Képes arra, hogy egy megkapott alapgondolatot kibontson és az útmutatásoknak megfelelően megalkossa az éves marketing tervet. További feladatai a célközönség elérése a márkaépítés érdekében, a célközönség igényeinek felmérése, kulcsszókutatás, az egyes tartalomformátumok (blogbejegyzések, közösségi média posztok, infografikák, videók) elkészítése, azok keresőoptimalizálása (SEO), valamint a tartalom befolyásolásának mérése.

Főbb feladatok és felelősségek:

Marketing terv elkészítése:
A tulajdonos startégiája alapján elkészít az éves marketing tervet, amelyet év közben folyamatosan nyomon követ, szükség esetén korrigál.

 Témaválasztás és kutatás:
Kulcsszókutatás és iparági trendek alapján választja ki a releváns és a célközönség számára értékes témákat.

 Tartalmak létrehozása:
Különböző formátumokban (szöveg, kép, videó, infografika) hoz létre tartalmakat, mint például blogbejegyzések, közösségi média posztok, vagy reklámanyagok.

 Keresőoptimalizálás (SEO):
A tartalomgyártás fontos része a keresőmotorokra való optimalizálás, hogy a tartalmak könnyen megtalálhatóak legyenek a keresési eredményekben.

 Márkaépítés és hitelesség növelése:
A minőségi, következetes tartalom segít a márka ismertségének növelésében, a márka hitelességének erősítésében, és a közönséggel való mélyebb kapcsolat kialakításában.

 Közösségépítés:
A releváns tartalmak elősegítik a célközönség figyelmének felkeltését, az interakciót és a közösségépítést.

PR és Promóció
Feladata az általa készített anyagokkal a szervezetet és annak termékeit ismerté tenni és elérni, hogy jó véleménnyel legyenek róla!

 Teljesítmény mérése:
A tartalomgyártó figyelemmel kíséri a készített tartalmak teljesítményét, elemzi a hatékonyságot és szükség esetén finomítja a stratégiát.

Összefoglalva: A marketing tartalomgyártó a cég “hangja” és “arca“, aki operatív módon, a közönség igényeit szem előtt tartva kommunikál, hogy az üzleti célokat támogassa.

Bérezés: alapbér + teljesítmény alapú jutalék . Idegen nyelv ismerete, minimum angol alapszint szükséges, B kategóriás jogosítvány előnyt jelent.

Fényképes Önéletrajzokat a jelentkezes@kuligacomputer.hu email címre várjuk.